reede, 25. veebruar 2011

Lihtne kudum sokilõngast/A simple knit from sock yarn

Üleminekulõngast, mida näitasin eelmises postituses, tuleb selline koepind. Lõng on jämeduselt pisut ebaühtlane, värvid vahelduvad.
The variegated yarn I showed in the previous post yields this fabric. The yarn is slightly uneven, the colours are changing.

Sokilõngast võib kududa ka muud. Proovisin mustreid, teoorias peaks sellele lõngale sobima lainlelised mustrid, aga siiski otsustasin, et kõige lihtsam on antud juhul kõige parem.
You can knit other things from sock yarns. I tried various stitches, in theory this yarn is good for feather and fan type of stitch; still, I decided that in this case the easiest is the best.

Mulle meeldib, kuidas kaelus keerdub.
I like how the collar rolls.

Mul on 2 tokki seda lõnga, praegu on esimene veel pooleli. Mõtlen, kas saan kahega hakkama või oleks vaja kolmandat, kui tahan midagi pikemat.
I have 2 skeins of this yarn and the first one is not yet finished. I am thinking whether I can do with two skeins or the third one is needed if I want something longer.

3 kommentaari:

Ülle ütles ...

Väga põnev kudum tuleb sellest sokilõngast...mustrita ongi parem, mustri ilu jääb lihtsalt muidu lõnga varju. Tegelikult võib sellist sokilõnga ju igasugusteks kudumiteks kasutada, ma olen sokilõngast ka salle teinud.

Robin ütles ...

I've used the Regia yarn and it is very pretty! I love rolled edges too. :) Will this be sleeveless?

Anna ütles ...

Ülle, aitäh! Jah, sokilõngast saab edukalt kududa igasuguseid asju. Konkreetselt on see lõng mõnusa faktuuriga.

Robin, thank you! I think it will be sleeveless, only that I will probably make some finishing around the armhole.