teisipäev, 5. veebruar 2013

Põgus vaade/A glimpse

Praegu pole aega kirjutada, näitan lühidalt praegust kudumit. 
I don't have much time to write now, just show you my current project.
 

See on leedu linane. Mul oli üks vest, mida ma millegipärast ei kandnud. Kui ei kanna, siis tuleb harutada ja kududa midagi muud. Linasele sobivad hästi sakilised mustrid, nii et koon enam-vähem sama mustriga, nagu eelmist sviitrit. Mustrikord on kitsam, varras peenem, aga huvitaval kombel on silmuste arv umbes sama. Sellest tuleb suvetop.
This is Lithuanian linen. I had a vest that I did not wear for some reason. If something does not get much wear, then it is time to rip and knit something new. Linen is very fine for zigzag stitch patterns and, therefore, I am using almost the same pattern I used in the previous knit. The pattern repeat is narrower, the needles are thinner but, interestingly, stitch count is almost the same. It will be a summer top.

Kommentaare ei ole: