neljapäev, 12. juuni 2014

Hea harjutus/Good exercise

Olen juba hulk aega mõelnud, et võiks disainida midagi sellist, nagu pildil.. Ainult et pilt tuli ette Pinterestis alles paar päeva tagasi. Tehniliselt võib tegutseda nii, nagu kirjeldatud selles postituses, ainult kahandused tuleb paigutada teisiti.
I've been thinking for a while that I could design something like the garment in the picture. But I came across the picture as late as a couple of days ago. From the technical point of view, it is possible to procede as described in this post, only that decreases should be placed in a different way.
Homme hakkan kodu poole sõitma. Tuletan meelde, et ootame kõiki kooskudumisele laupäeval, 14. juunil Pärl ja Lõngad poodi kl 11-ks.
Tomorrow I will start my trip home. I remind that everyone is welcome to our knitting together on Saturday, 14 June at Pärl and Lõngad shop from 11 a.m. on.

Kommentaare ei ole: