teisipäev, 1. märts 2016

Nüüd tuleb rätikuid/Now there will be shawls coming out

Seda sellepärast, et tahaksin läbi kududa mitu konstruktsiooni, mida tunnen vaid teoreetiliselt. Ja ka sellepärast, et 16.3 on Domus Linum poes kolmnurksete rätikute konstrueerimise tund, siis saab iga teoreetilise jutu peale ka valmisrätikut näidata.
This is because I would like to knit several construction that I know only theoretically. And also because 16.3 I will have a class on triangular shawl construction at Domus Linum yarn store, so any theoretical description will be illustrated with a real-life example.
 
 
Nagu näete, linane rätik on valmis ja pestud. Lubasin, et mõõdan enne ja pärast pesemist-pingutamist. Ei pingutanud väga kõvasti. Mõõdud enne: "tiivasirutus" 180 cm, kõrgus 40 cm. Mõõdud pärast: "tiivasirutus" 224 cm, kõrgus 50 cm. Nii et pikkusesse on veninud tublisti, aga seda oligi oodata poolpatendi puhul. Ei tea, millal saab korralikult pildistada, mul on tegelikult veel üks topp pildistamata!
As you can see, the linen shawl is finished and washed. I promised to measure it before and after washing and blocking. I did not block it very strongly. Measurements before: "wingspan" 180 cm, height 40 cm. Measurements after: "wingspan" 224 cm, height 50 cm. So it has stretched in the length, as expected in the case of half-patent stitch. I have no idea when I will get it photographed properly; actually, I have this top waiting to be photographed, too!
Ja siin on uue rätiku algus. Proovin teatud kasvatuste süsteemi. Lõng on Angora 2, selle sviitri jääk. Mul oleks vaja veel 1-2 konstruktsiooni läbi kududa, varusin peenikest puuvillast lõnga, vaatame, kuidas läheb.
And here is the beginning of a new shawl. I am trying a certain system of increases. The yarn is Angora 2 (remaining from this sweater). I have to knit 1-2 constructions more and got some thin cotton yarn, we shall see how it goes.

Kommentaare ei ole: