teisipäev, 24. mai 2016

Sall jääkidest/Scarf from yarn leftovers

Ma ei ole kirjude kudumite austaja (s.o. mõni võib mulle meeldida abstraktselt, aga ise ei kanna ega koo). Seda raskem on välja mõelda, mida teha jääkidega. Õnneks sallis ja rätikus ei häiri mind värvide vaheldus.
I am not an adherent of multicoloured knits (that is, abstractly I might like some of them but I would not wear nor knit them). This makse it even more difficult to invent what to do with leftovers. Fortunately, I am not disturbed by colour alternations in shawls and scarves.
Ilmselt umbes pool (või alla poole) on hall, teine pool must. Kui selgub, et musta ei jätku, siis tuleb muretseda mõnda tumehalli või musta juurde. Hall on linane ja must on viskoosi-linase segu.
Probably, a half (or slightly less) is grey and the other half is black. If it happens that I don't have enough black, then I will have to purchase some dark-gray or black yarn. The gery yarn is linen and the black one is rayon-linen blend.

Kommentaare ei ole: