laupäev, 25. juuni 2016

Vahepeal/Meanwhile

Vahepeal astusin Domus Linum poest läbi, kui seal oli hästi palju turiste. Mõni hakkas vaatama sealseid kudumeid, küsis õpetusi jms. Perenaine Külli pakkus siis minu raamatut, nii et sain autogramme jagada (Külli foto).
Meanwhile I popped into Domus Linum shop when there was a huge crowd of tourist. Some of them examined the sample knits there and asked about patterns etc. Külli, the owner, showed them my book, so I got a chance to sign some copies (photo by Külli).
Vahepeal sai valmis mohäärisviiter. Varsti panen üles n-ö ametlikud pildid.
Meanwhile I finished my mohair sweater. I will soon upload official pictures, so to say.
 
 
Jälle sirge varrukas. Mul on meeles, et lubasin sellest kirjutada. Kui korralikud pildid olemas, siis tuleb postitus.
Straight sleeve again. I remember my promis to write about it. Once I will have upladed proper photos, there will be a post.

Kommentaare ei ole: