kolmapäev, 29. märts 2017

Topp kooskudumiseks/A KAL top

Lõnga sain Soomest, Oulu Lankamaailma poest. Üsna huvitav pood, mitmed lõngafirmad on mulle tundmatud. Suvelõnga valik oli hea ja - ennäe imet - mõni tootja pakub ka tumehalli. Mul oli kolm kandidaati.
I got the yarn from Finland, at Lankamaailma store in Oulu. This is quite an exciting store, several yarn manufacturers presented there were unknown to me. The choice of summer yarn is good and, surprise-surprise, some manufacturers actually offer dark-grey yarns. I had three candidates.
Valisin keskmise, kuna ei tahtnud ei lillakasse ega sinisesse kalduvat halli. See on Tilda, värv 02. Praegu on seis selline.
I picked up the yarn in the middle because I did not want purplish or blueish sades of grey. It is Tilda, colour 02. The current state is this:
 
 
Õige värv on teises pildis. Konstruktsiooniga olen rahul ja kavatsen veelgi seda kasutada.
The true colour is in the second picture. I like the construction and intend to use it in future.

Kommentaare ei ole: